największą wartością są rozbudowane emocjonalnie sceny oparte na piekielnie inteligentnych dialogach. Po prostu. Ot cała magia tego filmu. A duet Gibson-Vaughn wymiata, szczególnie we wszystkich scenach w aucie. Dawno nie widziałem tak dobrze zagranych - cynizmu, sarkazmu, empatii. 8/10
Jego najnowsze dziełko ma jeszcze wolniejszą i bardziej metodyczną narrację, niż poprzednie dwa i obfituje w jeszcze więcej znakomitych dialogów i porządnie nakreślonych, nieźle umotywowanych postaci. Przy tym jest też najbardziej przyziemnym i najmniej brutalnym jego filmem jak dotąd. Myślę, że nowych fanów nie zyska,...
więceji ocena 6/10. Z nią się zgadzam. Ale prawicowe kino? Chłoptaś jest większym gamoniem niż się wydaje.
Rewelacyjny film w stylu do którego ten reżyser powoli nas przyzwyczaja. A jest on uniklany. Długi film ale jak cudownie się czeka na każdą minutę tej historii która wciąga swym klimatem, zaskakuje co chwila i do sameg końca nic nie jest takie oczywiste. Świetnie ogląda się Gibsona w takiej formie. Vaughn już u niego...
więcejPo tylu zachwytach w końcu obejrzałem tą produkcję. Niestety, ale nie udzielił mi się klimat tego filmu. Miało być coś na podobieństwo filmów Tarantino, ale tylko na podobieństwo. Film mi się strasznie dłużył. Te dialogi nie przekonały mnie do siebie i nie wciągało mnie to kompletnie. Ogólnie nic nadzwyczajnego,...
posuniętej do absurdu poprawności politycznej i związanej z tym cenzury powstał taki film. Znamienna scena z córką regularnie napastowaną w drodze do domu ale ojciec, przecież policjant, jak zareaguje to ryzykuje oskarżenie o rasizm. Świat stanął na głowie niestety
Na pewno jest długi. Za długi. A Gibson ma twarz i zachowanie Mariana Dziędziela :) Zastanawia mnie czym kierował się reżyser wprowadzając postać Carpenter. Poza tym dość dużo drobnych nielogiczności. Ale oglądało się względnie dobrze.
vince vaughn i mel gibson w rolach zawieszonych gliniarzy, którzy wkraczają na przestępczą ścieżkę, plus kilka osób powracających (podobnie jak vaughn) z obsady bloku 99, w tym znakomici don Johnson i udo kier - jeśli zahler utrzyma poziom swoich produkcji to jest ogromna szansa na kolejny świetny film od tego...
Odradzam ten film, dlatego, że przez mniej więcej połowę zapowiada się na coś mądrego, z przesłaniem, głębszą refleksją, choć brutalnego. A potem wyłazi to, co wyłazi, czyli zastąpienie braku przesłania długim czasem emisji, dwie i pół godziny.
Świetnie zagrali obaj policjanci. I już. Na tym plusy tej produkcji się...