Wymieńcie filmy Todd Solondza od najlepszego do najgorszego. Czy ktoś widział jego debiut? Warto po niego sięgnąć?
Moje zestawienie:
1. "Happiness"
2. "Palindromy"
3. "Witaj w domku dla lalek"
4. "Opowiadanie"
Zastanawiam się, wręcz cholernie mnie to ciekawi, czy ma ona związek z jego życiem? Może narażę się fanom reżysera, zadając takie pytanie, ale od razu zaznaczę, że wiem, że Anthony Hopkins naprawdę nie pożera mózgów, mimo iż zagrał seryjnego mordercę w "Milczeniu...", a Jackie Earle Haley nie jest zapewne podofilem,...
więcej